| Labioplastyka | Medycyna | Leki przeciw histaminowe

LabioplastykaMedycyna

Leki przeciw histaminowe

Są to leki, których mechanizm działania polega na konkurencyjnym i odwracalnym łączeniu się z receptorami wrażliwymi na histaminę typu H. Uniemożliwiają one więc łączenie się histaminy z tymi receptorami przez ich zablokowanie cząsteczkami związku przeciwhistaminowego. Znoszą więc objawy pobudzenia histaminą swoistego dla niej receptora hi. Mimo dużej liczby związków tego typu, o bardzo różnej zresztą […]

Leki przeciw histaminowe
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

rp_lekarz2.jpgSą to leki, których mechanizm działania polega na konkurencyjnym i odwracalnym łączeniu się z receptorami wrażliwymi na histaminę typu H. Uniemożliwiają one więc łączenie się histaminy z tymi receptorami przez ich zablokowanie cząsteczkami związku przeciwhistaminowego. Znoszą więc objawy pobudzenia histaminą swoistego dla niej receptora hi. Mimo dużej liczby związków tego typu, o bardzo różnej zresztą budowie chemicznej, wywierają one podobne działanie kliniczne, różniąc się siłą działania przeciwhistaminowego i wywołanych działań niepożądanych oraz szczegółami działań farmakologicznych. W czasie natychmiastowych odczynów uczuleniowych nie zawsze histamina jest dominującym przekaźnikiem wywołującym objawy uczulenia. Wówczas leki przeciwhistaminowe wywierają słabe działanie hamujące te objawy lub nie wykazują go wcale. Z tego powodu leki przeciwhistaminowe są bezskuteczne w napadach dychawicy oskrzelowej i reakcjach uczuleniowych uogólnionych. Mają więc główne działanie w znoszeniu objawów uczuleniowych umiejscowionych, objawiających się świądem, obrzękiem i pokrzywką skóry. Działają one na różne narządy. Hamują kurczące działanie histaminy na mięśnie gładkie oskrzeli i przewodu pokarmowego.

Tagi: trioxygen 5, Minikoparka Gorlice, drążenie foremników, złomowanie auta tarnobrzeg, standy eliptyczne cena druku, certyfikat flange fitter, plisy Oświęcim, fluorokrzemian glinu, elwix torba, Porównanie 2016 technorattan kontra polipropylen, baront schody
Umywalka Simas Flow 88x50cm FL02, sprzedaż zestawów igłofiltrów, Umywalka Simas Flow 82x50cm FL20, przenośniki Primacon, Umywalka Simas Frozen 121x50,5cm U120, Lampa wisząca Gracia 40cm, radio taxi ketrzyn, wypożyczalnia igłofiltrów stalowych, wynajem zestawów igłofiltrów, wynajem igłofiltrów stalowych, usługi dźwigowe żagań, Szamba Betonowe Sokołów Podlaski